viernes, 24 de noviembre de 2006

LA FRECUENCIA ES LO INVERSO DEL PERIODO

Hola companys!
Avui hem començat les sessions del grup de max/msp/jitter amb el mestre JM Berenguer (Elmer), amb la Jazmin, en Gabri, l'Andreu, en Mario, un company compositor (no m'en recordo del teu nom) i un servidor.
Els que falteu (Ivan, Vero, Charlotte, David, enviada especial Berlin->Mireia,...) us esperem amb ilusió...

Hem estat fent una breu introducció a la sintesi aditiva, mentres analitzavem un patch d'exemple i l'Elmer solucionava els nostres prematurs dubtes.

...espero que els nostres cervells començin a rutllar i entrar en la dinàmica, ràpidament!

NOW

en fi, benvinguts a tots!!!, miraré com va aquest blog per qué puguem baixar, pujar, descarregar, compartir arxius, patchs, infos i anar informant de les sessions a l'hora que serveixi com a punt de reunió virtual per nosaltres i per als altres.

apa-li

3 comentarios:

mi dijo...

ei

gracies per enrecordar-vos de mi tot i estar a 2000km. M'encantaria poder assistir a les sessions, encara no he fet res en max i tinc moltes ganes de ficar-mhi.

Però no em puc queixar ni un pelo pq aqui estic veient i aprenent moltes coses... i més que en podria aprendre si aquesta penya no parles tan raro

Els meus professors curren a una empresa de Berlin que potser us sona o coneixeu: ART+COM(www.artcom.de). Un es el J.Sauter i l'altre es en J.Ängeslevä (filandès, va estudiar al Royal College of Art). L'assignatura q porten ells es molt interessant pero crec q lo millor q tenen es la manera com recolzen als alumnes per als projectes.. en fi, ja us ho explicare quan vingui pq sino fotre un comentari de la ostia..

aquest cap de setmana vindrà un tio d'ART+COM per fer un workshop d'electrònica. Electrònica en alemany! tot un repte..

doncs res, que el 20 de desembre estic a bcn fins el 8 de gener.. a veure si coincideix am alguna de les sessions MSPKIDS

chao
mireia

arco dijo...

iep mestres, venga venga que li fotrem canya a la història !!

SALUTS I CANYA AL MAMUT ! JAJAJ

arco dijo...

per cert soc l'Andreu Robusté CumplidO (ARCO)